Asymetryczna czerwona spódnica bluzka w róże ASOS rose asymmetric skirt

Dzisiaj romantycznie i dziewczęco spódnica kupiona na allegro nie za bardzo spełniła moje oczekiwania w szczególności że na zdjęciu była inna spódnica a gumka w talii jest biała!Co za wiocha!Ale poradziłam sobie z tym jakoś:)Czerwony to mój ulubiony kolor bo  podkreśla moja opleniznę która w tym roku nie mogę łatwo złapać bo pogoda nie dopisuje w dniach wolnych od pracy:(
Uważam, że takie spódnice to hit blogów w tym roku podobają mi się założone do kamizelek jeansowych i litów i wtedy stylizacja nie będzie  wyglądać tak "grzecznie" 











Buty które mam na sobie w tej stylizacje są mega wygodne nie pamiętam nawet gdzie je kupiłam ale wydaje mi się że w jednym z "Brzeskich" sklepów, służą mi już kilka lat i jak się rozejdą nie wiem czy znajdę drugie takie. Dzięki temu że są z delikatnego materiału nie obcierają nigdzie:)


Bluzka-ASOS
Buty-nie pamietam
Spódnica -allegro