Galaktyczne legginsy galaxy leggings creepersy creepers New look asymetryczny sweterek

Dziś na blogu kolejna stylizacja z  legginsami, tym razem galaxy, które znacie pewnie z innych blogów, wiem wiem to takie oklepane.Mi się one jeszcze nie znudziły, dzięki swojej oryginalności.I nie zaprzeczę że budzą one zachwyt wielu ludzi.Wiem,że można kupić je na zagranicznych stronkach na Black Milk i na 1000 innych, ale po co wydawać tyle hajsu, tam one są mega drogie.No chyba że komuś zależy na metce.Ja za swoje dałam 50 zł z przesyłka na allegro, szły około tygodnia pomimo, że towar był zamawiany z Chin.(chętnie podam jeśli ktoś będzie zainteresowany)
Sweterek który mam na sobie jest z SH jak prawie cała moja szafa. Spodobał mi się że jest prosty bez żadnych zdobień, z tylu dłuższy z przodu krótszy co wydłuża  moje krótki nogi:)














Legginsy - Allegro
Creepersy-New Look
Sweterek - Second hand
Bransoletka - no name