Skórzane spodnie / czarno biała koszula / koszula z czarnym kołnierzykiem / motocyklowe buty

Witajcie.
Nie wiem jak wy macie zamiar spędzić dzisiejszy dzień ale ja, idę zaraz na łowy do SH.:) Chociaż coś ostatnio nie miałam szczęścia w łowach, od dwóch tygodni nic nie kupiłam.:) Oczywiście w SH.
Chyba każdy czas jest jest dobry by coś wygrzebać:) 
Wczoraj buszowałam  w galerii i New yoreker ma parę fajnych rzeczy,szczególnie lubię bluzy z ćwiekami ombre. Zara i Pull & Bear jak zawsze niezawodni.
Zaczyna się pora kozaków i kożuchów mam nadzieje ze nie będę na każdym kroku molestowana stylizacjami czarny lub panterkowy kożuch + kozaki za kolano błagam.:/
Słyszałyście coś na temat Fashion Meeting we Wrocławiu w tym tygodniu?
Warto tam iść?

Miłego dnia:*













Koszula - SH
Spodnie - Terranova
Kozaki -New look